عيون الامل مشرفة الاقسام العامه
تاريخ الميلاد : 25/07/1990 العمر : 34 عدد المساهمات : 276 الموقع : فلسطين العمل/الترفيه : طالبة المزاج : مبسوطة على الاخر تاريخ التسجيل : 09/02/2009
| موضوع: المعلم والطالب الثلاثاء فبراير 10, 2009 12:33 pm | |
| حوار مع معلم وطالب
هههههههههههههههههههههههه
المعلم يسأل الطالب :
غير صيغة الفعل من المضارع للماضي .
الطالب : خلاص الماضي ودعته = محيت ذكراه من بالي
انا من باعني بعته = ولا ابيه يجي دربي
المعلم : إنت فاكر دمك خفيف ، إنت عاوز تعلمني الهيافة بتاعتك ؟
الطالب : حاجات علمتهالك ... وحاجات نولتهالك ... وحاجات عيشتهالك .. أيام مكنتي معايا .. بريئة بتحلمي !
المعلم: لك يخرب بيتك أنتي فاكرني بنت يا مسطول ، اعتذر وتوب قبل ما ارميك من الشباك
الطالب : وانا كل ما قول التوبة يا بوي ترميني المقادير ياعين !
المعلم : انا رايح اجيب الناظر يتفاهم معاك ، وحتشوف لما يجي حيعمل فيك ايه
الطالب : الغضب الساطع آت - من كل مكان آت !
المعلم : هزر زي ما انت عاوز وحنشوف حتعمل معاه ايه !
حضر الناظر مع المعلم وسال الناظر الطالب :
الناظر : إنت إيه حكايتك مع المدرس ؟
الطالب : توادعنا انا واياه = لكن ما توادعنا .
الناظر : انت يا ابني بالع راديو والا شريط .. مالك كده على بعضك مزيكا ! انت ما نمتش امبارح ؟
الطالب : نسيت النوم واحلامه = نسيت لياليه وايامه !
الناظر : إطلع بره وخليني اشوف ابوك جاي هون يا مش متربي
الطالب وهو خارج من الصف : يجيلك يوم تندم على ما سويت = واقول منك لله يكفي انا مليت !
المعلم للناظر : الطلاب اللي زي دول بتعمل معاهم إيه ؟
الناظر : أطبطب......... وادلع ! | |
|
همس الحب المدير العام
تاريخ الميلاد : 24/01/1986 العمر : 38 عدد المساهمات : 1368 العمل/الترفيه : مدير منتديات همس الحب المزاج : رايق ورمنسي تاريخ التسجيل : 04/02/2009 الاوسمة :
الاوسمة :
| موضوع: رد: المعلم والطالب الأربعاء فبراير 11, 2009 6:50 pm | |
| الولد شكله حبيب والناظر اكثر هههههههههههههههههههه شكرا الك على النكته يا عيون الامل | |
|
عيون الامل مشرفة الاقسام العامه
تاريخ الميلاد : 25/07/1990 العمر : 34 عدد المساهمات : 276 الموقع : فلسطين العمل/الترفيه : طالبة المزاج : مبسوطة على الاخر تاريخ التسجيل : 09/02/2009
| موضوع: رد: المعلم والطالب الجمعة فبراير 13, 2009 2:17 pm | |
| هههههههههههههه مشكور همس الحب على المرور وتحياتى الك | |
|